Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Varne Buiten (Bouwfonds)

Bouwfonds schrijft een pitch uit voor de locatiepromotie van het toekomstige woongebied Nieuw Varne in Heiloo. In samenwerking met Tribes at Work werd een positionering en een concept bedacht dat ook het winnende concept bleek te zijn.
De projectnaam werd door ons veranderd in "Varne Buiten". En de claim "Het mooiste plekje van Heiloo" werd er aan toegevoegd om te benadrukken dat dit toekomstig woongebied een aantal intrinsieke kwaliteiten bezit waarmee het de aandacht en voorkeur van de potentiële woningconsument kan veroveren op dat van concurrende woningprojecten.
E.e.a. resulteerde in een beeldconcept waarbij het projectlogo steeds een andere kwaliteit van het gebied visualiseert en a.h.w. versmelt met de op locatie geschoten beelden van de omgeving. Teneinde belofte, ambitie en kernkwaliteiten op een originele en stijlvolle wijze te vertalen in aantrekkelijke communicatie.

OPDRACHTGEVER
Bouwfonds

CONCEPTONTWIKKELING
Ronald Bolderman (Tribes at Work) i.s.m. Reinier Poelhekke

DESIGN, ART DIRECTION, BEELDBEWERKING
Reinier Poelhekke

FOTOGRAFIE
Patrick van Dam


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Papeveld

Papeveld.
Voor elk wat Weesps!


Voor Amsterdamse woningstichting Eigen Haard en Ooms Ontwikkeling hebben we de complete communicatiestrategie en campagne ontwikkeld rondom hun nieuwste bouwproject Papeveld. Het project dankt zijn naam aan de Papelaan, waar in een drietal fases 134 grondgebonden koopwoningen gerealiseerd worden, met een mooi afgewogen mix van woningtypes voor verschillende doelgroepen. Voor elk wat Weesps dus.
Met als visuele ankers een heel herkenbare huisstijl, een eigenzinnige mascotte in de vorm van een sympathiek vogeltje en het campagnebeeld van een onbekommerd rondfietsend kind.
We bouwen rond het thema ‘Wonen in Papeveld. Dat is straks lekker thuiskomen’ een getrapte campagne op. Met veel beleving, maar ook overtuigende argumenten om de vandaag de dag wat kopschuw geworden woonconsument erop te wijzen dat juist nú de aankoop van een realistisch geprijsde woning in Papeveld een meer dan verantwoorde investering in puur levensgeluk is.

OPDRACHTGEVER
Woningstichting Eigen Haard
i.s.m. Ooms Ontwikkeling


STRATEGIE & CONCEPT

Yowza! i.s.m. Friendly Forces

ART DIRECTION
& DESIGN
Reinier Poelhekke

COPY

Wessel Breukelaar

VERKOOP
De Vuurtoren Makelaardij, Weesp



Afbeelding
Afbeelding

Odorex

  • » Campagne

Ondanks dat Odorex voor vele eigenlijk onbewust een bekend merk is heeft de producent Royal Sanders aan BiteTheLemon gevraagd om op haar ‘eigenwijze’ het merk een nieuwe impuls te geven.
Odorex kan als geen ander deodorantmerk een oplossing bieden voor elke gewenste transpiratie bescherming. En dat vormde het uitgangspunt van de crossmediale campagne die BiteTheLemon voor Odorex ontwikkelde.
 Het campagnethema: ‘Slim van Odorex: deo-op-maat. ’
Het doel: de Nederlandse consument duidelijk maken ‘dat je naast je gewone deo soms ook een andere deo nodig hebt’.
Met een uitnodiging om de deo-check te doen, leert Odorex de consument verschillende deo’s te gebruiken. Seeding gebeurt met een uitgebreide mix van on- en offline, met de inzet van social media, met sample promotions, en met beurzen en print. Zo bezet Odorex weer een koppositie in het schap!
 Kortom: Relax, gebruik Odorex.

OPDRACHTGEVER
Royal Sanders

CONCEPTONTWIKKELING
BiteTheLemon i.s.m.
Reinier Poelhekke en Bart Houwink

CAMPAGNEFOTOGRAFIE
Jim Plasman


Afbeelding
Afbeelding

Bijna HOBIJ ...

  • » Campagne

Soms ben je ervan overtuigd dat jouw voorstel zo goed is dat je (bijna) niet kan verliezen... Zo ging het ook ons af in de pitch voor Hobij. We werden uitgedaagd om onze hersens te kraken over de positionering. En hoewel de reacties van de directie lovend waren, wonnen we niet. Omdat 2e worden niet telt … maar omdat we willen geloven dat we er bijna waren, en vooral omdat we denken dat ons voorstel gewoon goed was, delen we onze ideeën hier graag met je.

Kort samengevat was de opdracht: ontwikkel een aanzet voor een nieuwe uitstraling en communicatiestijl van Hobij. Het uitgangspunt hierbij is de wens om op een onderscheidende manier zichtbaar en herkenbaar te worden bij de twee belangrijkste doelgroepen (kandidaten en opdrachtgevers) als een internationale en ambitieuze organisatie gespecialiseerd is in het uitzenden van gekwalificeerd, goed opgeleid personeel uit heel Europa (maar in het bijzonder uit landen van het voormalig oostblok). Een Brabants bedrijf met internationale allure.

Onze positionering samengevat in één regel: HOBIJ WORDT DÉ ‘EUROPESE KAMPIOEN’!
Deze positonering is Hobij op het lijf geschreven. Hobij presenteert zich als een aantrekkelijke topclub waar iedereen voor en mee wil werken. Om dit over het voetlicht te brengen, gebruiken we een stijl die nogal wat overeenkomsten vertoont met die van de UEFA Champions League…

Onze pay-off: EUROPE’S FINEST WORKFORCE


OPDRACHTGEVER

Hobij

CONCEPT
Bart Houwink en Reinier Poelhekke


Afbeelding

Truston

Voor Truston (IT solution provider) werd in opdracht van Bite the Lemon een campagne met een internationale, grootstedelijke uitstraling bedacht. De campagnebeelden zijn geschoten in New York, Amsterdam en Rotterdam. Een buitenkansje om iets bijzonders en unieks te maken. De credits gaan niet alleen naar de fotograaf die dit feilloos aanvoelde maar ook naar Truston die ons hiervoor de maximale ruimte gaf: make it fly!

OPDRACHTGEVER
Truston

CONCEPT
Bite the lemon

ART DIRECTION
Reinier Poelhekke

FOTOGRAFIE
Jim Plasman


Afbeelding

Roche Diagnostics

  • » Campagne

Voor Roche Diagnostics hebben THE DUTCH een crossmediale campagne gerealiseerd. Binnen budget en planning. Alleen de gerealiseerde doelstellingen weken nogal af. 140% van de wensen werden waar gemaakt!

OPDRACHTGEVER
Roche Diagnostics

CONCEPT
The Dutch Pay Off

CREATIE
Bart Houwink, Reinier Poelhekke, Eddie van Groningen, Hugo Heldenbergh

ONLINE
Taeke Reijenga

 


Afbeelding
Afbeelding

Giesbers Materieel

  • » Campagne

Giesbers Materieel wilde haar 'bouwmaterieel verhuurboek' online hebben en men wilde buiten de Giesbers Groep andere - kleine en middelgrote - aannemers kunnen bedienen met hun producten en dienstverlening. Giesbers Materieel levert alles voor het inrichten van de bouwplaats; van koffiekopje tot bouwkraan.

Voor de marketingcommunicatie werd Yowza! ingeschakeld. Dit resulteerde in een nieuwe website (met webshop). En een meer marketing gerichte benadering van de doelgroepen en een professionalisering van de communicatie. Zo werden verkoopmedewerkers gecoached en getrained met een op maat gesneden beltraining, werd er een mailing gestuurd naar bestaande en nieuwe relaties om hen te attenderen op het gemak van het online bestellen bij Giesbers Materieel en werd er een spaaractie bedacht om meer loyaliteit te creëren.

OPDRACHTGEVER
Giesbers Materieell

CONCEPT
Reinier Poelhekke & Wessel Breukelaar

ART
Reinier Poelhekke

COPY
Wessel Breukelaar

WEBSITE
Logict


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nieuw Nederland Architecten

  • » Campagne

Nieuw Nederland Architecten heeft zich een aantal doelen gesteld:
•    in contact komen/blijven met potentiële opdrachtgevers en opdrachten binnenslepen
•    top-of-mind worden bij alle doelgroepen (of dat nu klanten of prospects zijn)
•    zich onderscheiden van andere identieke aanbieders en het gewenste imago vestigen.

Om deze doelen te kunnen realiseren, zal NNA op positieve en opvallende wijze naar buiten moeten treden. Denken in mogelijkheden kreeg de opdracht om hiervoor een concept te bedenken.

Wat is het idee?
De doelgroep ontvangt een ‘wegenkaart’ van Nieuw Nederland. Op de cover staat de heading ‘Welkom in Nieuw Nederland’. De door NNA gerealiseerde bouwprojecten, die voor de doelgroep relevant zouden kunnen zijn, staan op de kaart vermeld. Op de achterkant van de kaart staat de missie.
Als aardigheidje biedt de mailing ook nog de mogelijkheid om Nieuw Nederland per TomTom te bereizen. Hiervoor werd de site "nieuwnederlandpertomtom.nl" gemaakt waarbij je de gerealiseerde projecten op een interactieve manier kunt bekijken én de coördinaten van alle projecten kunt downloaden op je TomTom.
De mailing wordt opgevolgd door de potentiële opdrachtgevers na te bellen met als doelstelling uitgenodigd te worden voor een kennismakingsgesprek. Hiervoor werd een powerpoint presentatie ontwikkeld.

OPDRACHTGEVER
Denken In Mogelijkheden (DIM)

CONCEPT, COPY & ART
Bart Houwink en Reinier Poelhekke

PRODUCTIE
DIM


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Roche Diagnostics AS&MD

  • » Campagne

Voor Roche Diagnostics AS&MD bedachten we in opdracht van DIM een beursthematiek die inhoud geeft aan de claim "Roche Diagnostics: total supplier infectious diseases"
We wilden vooral uitgaan van de kracht van Roche. Roche Diagnostics is een degelijke Europese organisatie met een afkomst die belangrijke positieve, communicatieve merkwaarden in zich herbergt. De kernwaarden van Roche (betrouwbaar, efficiënt, precies, secuur, innovatief) zijn een logisch gevolg van de Zwitserse roots van het bedrijf. Omdat deze roots in elk opzicht appelleren aan de wensen en behoeften van de doelgroep, hebben we de Zwitserse roots/Zwitserse kwaliteiten subtiel als drager van de campagne gebruikt. Tegelijkertijd is de campagne aangevuld met een aansprekende belofte "Tijd voor optimalisatie van het lab" en een prikkelende pay off: "Roche works infectiously."
De vertaling naar middelen bestond uit een (schaalbaar) standconcept, give-aways, vooraankondiging, reminder, follow-up en een advertentie.

OPDRACHTGEVER
Denken In Mogelijkheden (DIM)

CONCEPT, COPY & ART
Bart Houwink en Reinier Poelhekke

PRODUCTIE
DIM


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Rik de Ruimteman

Rik de Ruimteman is een initiatief van een aantal A-merken in de bouw (BBN, Isover, Knauf, Raab Karcher, Rockwool, Ubbink, Wavin, Wienerberger).
Rik de Ruimteman is een verbouw-formule waar klant en vakman elkaar vinden via www.rikderuimteman.nl. Hier zoeken particulieren een vakman voor hun (zolder)verbouwing.
De formule is regionaal (omgeving Hoorn en Eindhoven) gestart en wordt mogelijk landelijk uitgerold. In eerste instantie kan de consument bij Rik terecht voor het verbouwen van zijn zolder. In de toekomst zal het mogelijk zijn om via Rik de Ruimteman andere thematische verbouwingen (zoals o.m. keuken, badkamer, serre aanbouw) te realiseren.
Yowza bedacht de naam en zorgde voor de communicatie rondom de marktintroductie. Strategie, concept, creatie en productie. Off- en online.

OPDRACHTGEVER
Topbouw / Koninklijke
Hibin

STRATEGIE
Maarten Neeskens, Reinier Poelhekke

CONCEPT & CREATIE
Reinier Poelhekke

COPY
Wanda Dijkstra, Axel de Swarte

WEBSITE & 3D ANIMATIE
Hans Steenkuyl

BOUWPLAAT
Przewalski

PRODUCTIE MIDDELEN
PMP / Jur Wisse


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

CST

  • » Campagne

Cheng Shin Holland BV (CST) is de Europese vestiging van ’s werelds grootste producent van fietsbanden. CST wilde het logo een opfrisser geven zonder het te veel te willen veranderen. Magnum Opus kreeg de opdracht en mocht ook naar de rest van de communicatie kijken.

OPDRACHTGEVER
Cheng Shin Holland BV

CONCEPT & CREATIE
Magnum Opus, Yowza!

ART
Reinier Poelhekke

Copy
Jeroen Berkhout

CONCEPT VISUALS
Kees Snelders


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De Tuin van Houten

  • » Campagne

Ymere Ontwikkeling realiseerde in Weesp "De Tuin Van Houten". Op het voormalige landgoed van de chocoladefabrikant Van Houten werden 60 koopappartementen gebouwd. De verkoopcampagne had als belangrijke nevendoelstelling om Ymere Ontwikkeling op een sympathieke wijze te presenteren aan de gemeente en inwoners van Weesp (het was voor Ymere namelijk het eerste project in de gemeente Weesp en men hechtte veel waarde aan een positieve beleving bij alle doelgroepen). Voor het positioneren van Ymere Ontwikkeling als 'sympathieke bouwer' bedachten we een stripfeuilleton. In 7 verhalen - die 7 weken achter elkaar als halve pagina advertenties in de Weesper Courant verschenen - lieten we Weesp kennismaken met Caspar en zijn avonturen ten tijde van de Chocoladefabriek Van Houten. In de korte verhaaltjes namen we de lezers mee in een stukje roemrijk verleden van de stad. In de laatse episode van het feuilleton werd de bouw van het nieuwbouwproject aangekondigd. Elke strip eindigde met een lezersvraag. Deze kon men beantwoorden op de projectsite. Tevens kon men hier alvast kennismaken met het nieuwbouwproject "De Tuin Van Houten".
Bij een exclusief project past een stijlvolle campagne. Zo werd de verkoopbrochure een prachtig boek met niet alleen ruim aandacht voor de prachtige appartementen maar ook voor de bijzondere historie van het voormalige landgoed. De architect en de landschapsarchitect kwamen aan het woord. Ook fotografeerden we exclusief voor deze campagne een aantal gebruiksvoorwerpen uit de collectie van een verzamelaar van Van Houten en deze kregen een plek op de website en in het boek.
Op de website kon de consument zich informeren over de appartementen en zich inschrijven als belangstellende. Tevens konden de mensen die de strip wekelijks lazen er hun antwoord achterlaten op de lezersvraag en kon men de strip (die we ook hadden laten inspreken) nog eens beluisteren.
Het bouwbord - één van de vaste ingrdiënten van een vastgoedcampagne, maar helaas vaak ook een van de saaiste - werd ook een bijzondere uiting zeker ook omdat de bouwlocatie was gelegen op een centrale plek in Weesp waar veel verkeer voorbij komt. Het bord werd geplaatst in dezelfde week als de eerste strip in de Weesper Courant verscheen en Caspar speelde hierbij weer een prominente rol. In deze fase was er nog geen productinformatie beschikbaar en fungeerde het bord dus meer als een teaser. Zodra de productinfo beschikbaar was, werd de boodschap op het bouwbord aangepast. En al die tijd hield Caspar een oogje in het zeil ...
In deze fase werden ook de verkoopadvertenties in h-a-h bladen geplaatst.
De start verkoop voor De Tuin Van Houten werd georganiseerd in het regionaal bekende Theehuis van Weesp. Een charmante plek en mede geholpen door het fantastische weer was de opkomst hoog en de stemming uitstekend. Voor deze gelegenheid werd Caspar tot leven gewekt door een acteur die de gasten "Welkom" heette. Hij was tevens ingehuurd om de jongste bezoekers te entertainen (ze kregen o.m. een leuke kleurplaat van Caspar) zodat ouders en opa's en oma's op hun gemak kennis konden nemen van dit bijzondere project. Ook was er een ballonnenwedstrijd georganiseerd en mocht iedereen een verfrissend ijsje halen bij de ijscoman.

Tot slot nog dit. De rol van de makelaar blijft nog wel eens onderbelicht in een vastgoedcampagne. Het komt meer dan eens voor dat de makelaar pas in beeld komt zodra de verkoopfase van start gaat. Dat is te laat. Logischer is het om de makelaar al te betrekken bij het opstellen van de briefing voor het bureau. Zijn/haar kennis van de lokale markt, doelgroep(en) relatie met regionale media zijn van belang om de campagne tot een succes te maken. Een ervaren makelaar ziet ook de toegevoegde waarde van het bureau en de communicatie-inspanning. Makelaar en bureau hebben dan hetzelfde doel voor ogen en versterken elkaar. Bij De Tuin Van Houten heeft dit goed gewerkt.

OPDRACHTGEVER
Ymere Ontwikkeling, Amsterdam

CONCEPT
DBRM Reclamemakers, Reinier Poelhekke

ART DIRECTION
Reinier Poelhekke

COPY
Wessel Breukelaar

DESIGN
Reinier Poelhekke, Ivar van Loen

PROJECTBEGELEIDING
Susan Galesloot (Ymere Ontwikkeling)

VERKOOPMAKELAAR
Barend Treep (De Vuurtoren Makelaardij)

WEBSITE
Hans Steenkuyl

ILLUSTRATIE
Cover Mechanics

FOTOGRAFIE
Joost Guntenaar

SOUND
Adeszo


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Raet (beursactie)

  • » Campagne

Raet vroeg aan DBRM Reclamenmakers om een opvallend standconcept te bedenken voor de P&O Beurs. Raet wilde op de beurs aandacht geven aan hun online oplossingen. De beurs- thematiek had als werktitel 'gemak uit de muur'. Dit hebben we heel letterlijk vertaald naar een stand die er uit zou zien als een automatiek!
De mechaniek was simpel en doel- treffend: van een standmedewerker van Raet ontving een belangstellende beursbezoeker in ruil voor zijn visite- kaartje een muntje. Met dit muntje trok je een 'snack' uit de 'Raet-o-matiek'. De snack bestond uit een hamburgerdoosje waarin een mini- brochure zat over Raet's online oplossingen én een bon voor een gratis snack. Deze bon kon men op de RAI inleveren voor een gratis echte snack. Tevens was er een actie-site waar men meer informatie kon aanvragen. In de vakbladen en de beurscatalogus verscheen een advertentie.

OPDRACHTGEVER
Raet

BUREAU
DBRM Reclamemakers

CONCEPT & CREATIE
Reinier Poelhekke


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Raet

  • » Campagne

Een jaarlijksterugkerend thema is voor Raet de "Aangifte Loonbelasting'. DBRM Reclamemakers bedacht in 2006 een actie waarbij via billboarding (bedrijventerrein), radiospots, bannering en een actiesite werd gecommuniceerd dat je dat beter via Raet online kan doen.

OPDRACHTGEVER
Raet

BUREAU
DBRM Reclamemakers

CONCEPT, COPY & CREATIE
Reinier Poelhekke

GELUID & PRODUCTIE
FC Walvisch


Afbeelding
Afbeelding

Amant

  • » Campagne

Met de vakantie in zicht werden kandidaat vaknantiekrachten uitgenodigd om het geld voor hun vakantie te gaan verdienen bij Amant Thuiszorg. Op scholen in de regio werd d.m.v. flyers en posters vakantiekrachten getrickerd om zich via de actiesite in te schrijven.

OPDRACHTGEVER
Amant Thuisszorg, Amersfoort

CONCEPT
DBRM Reclamemakers

ART DIRECTION
Reinier Poelhekke

COPY
Axel de Swarte

FOTOGRAFIE
Peete van Spankeren


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jotterpad

  • » Campagne
  • » Advertising
  • » Webdesign
  • » Verkoopdocumentatie
  • » POS materiaal

Jotterpad is een bijzonder vastgoedproject in Huizen. De Alliantie Ontwikkeling heeft op het voormalige terrein van Visconservenfabriek Mayonna 31 woningen en 15 appartementen gerealiseerd. Middels een opvallende vastgoedcampagne werden de woningen 'aan de man' gebracht. Het project werd - mede door de lef van een enthousiast projectteam bij de Alliantie Ontwikkeling (Robert Hoekstra - ontwikkelaar/projectleider en Karianne Goossens - afd. Communicatie) - een groot succes.

Met de naam en de gehele uitstraling van het project zijn we dichtbij de rijke historie van het gebied geblven. 'Jotterpad' vindt zijn oorsprong in "Jotteren", een oude, bijna vergeten visvangtechniek die nog stamt uit de tijd dat het IJsselmeer nog Zuiderzee heette. Het 'visconserven'-concept was een gewaagd concept dat in eerste instantie intern nogal sceptisch werd ontvangen vanwege de misschien lastig uit te leggen associatie van wonen en blikjes vis. Maar na de eerste visualisaties van de ideeën was men al snel om. Het archetypische visconserven-blikje werd de campagnedrager. Het blikje werd in alle uitingen als visual property gebruikt met als absolute blikvanger van de campagne de 2 bouwborden in de vorm van reusachtige conseveblikjes. Verder kwamen de blikjes terug in advertising en als covers van de verkoopbrochures. Ook het POS materiaal kreeg een authentieke uitstraling. En i.p.v. de obliigate 'happy family' stock fotografie gebruikten we nostalgische illustraties die perfect aansloten bij het de woondroom van de aspirant bewoners.

OPDRACHTGEVER
de Alliantie Ontwikkeling, Huizen

CONCEPT
DBRM Reclamemakers, Reinier Poelhekke

ART DIRECTION
Reinier Poelhekke

COPY
Wessel Breukelaar

DESIGN
Reinier Poelhekke, Richard Cornelsissen

PROJECT BEGELEIDING
Karianne Goossens (de Alliantie)
Jacqueline Vermue (DBRM)

ILLUSTRATIE
CSA Archive

FOTOGRAFIE
Peete van Spankeren


Afbeelding

Amant

  • » Campagne

Zoek voor voor Amant thuiszorg gekwalificeerde vakantiekrachten. Via een guerila-actie die zich concentreerde op en rondom scholen en treinstations werden in de omgeving van Amersfoort en Utrecht stuurhangers aan fietsen opgehangen, tot in de klaslokalen geflyerd en posters opgehangen. De aantrekkelijke reiskostenvergoeding en het concurrerende uurtarief waren de sterkste proposties. Maar helaas mocht dat laatste voordeel niet echt 'hardop' worden gecommuniceerd.

OPDRACHTGEVER
Amant Thuiszorg, Amersfoort

CONCEPT
DBRM Reclamemakers

ART DIRECTION
Reinier Poelhekke


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Raet rebranding

  • » Campagne

In 2003 werd Getronics HR Solutions verkocht aan NIB Capital. De nieuwe naam waaronder GHRS verder ging, was voor velen een oude en vertrouwde naam: 'Raet'.
Allereerst werden de 600 medewerkers op een speciale manier geïnformeerd over naamswijziging, het nieuwe logo en vooral ook over de nieuwe manier van communiceren. Met een videoclip namen we de kijker mee naar de nieuwe wereld van Raet. Was in het Getronics tijdperk de tone of voice veelal zakelijk en onpersoonlijk, het vernieuwde Raet wilde vooral op een veel menselijkere manier contact maken met alle doelgroepen. Aan het einde van de clip werden het logo en de nieuwe slogan onthuld: Vraag om Raet. Voor de introductie naar de markt werd gekozen voor radio en advertising in landelijke dag- en vakbladen.

OPDRACHTGEVER
Raet

BUREAU
DBRM Reclamemakers

STRATEGIE, CONCEPT & CREATIE
Leo Smits, Reinier Poelhekke

ONTWERP LOGO & HUISSTIJL
...,staat

VIDEOCLIP
Jim Plasman

een project omhoog